Първият е със светодиодна подсветка. Аз такъв си взех.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Алфа 145-146, тема за общи приказки
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщениеПървият е със светодиодна подсветка. Аз такъв си взех.
---------- Post added at 18:44 ---------- Previous post was at 18:43 ----------
Първоначално публикувано от error145 Покажи съобщениеДемек мога да си го направя да свети зелено.0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Първоначално публикувано от error145 Покажи съобщениеА можете ли да препоръчате някой, който да не е вдо, греди и т.н. , смисъл евтин, ама да може да му се смени подсветката...Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
Mercedes Benz A170 CDI FL '01
Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08
Comment
-
Тази сутрин ми бяха замръзнали ключалките,вратите,въобще цялата кола.На едната ключалка ламаринката,която предпазва да не влизат буклуци остана отворена и не се върна и сега зее дупката за ключа.Случвало ли се е на някой друг и как да я накарам пак да се движи,че така ще влиза сняг и сутрин няма отваряне.Brera 2.4 JTD 20v, 147 1.6 16v Ex, GT 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 8v JTD Ex, 145 1.6 Boxer Ex
За ортодоксалните “Алфисти” друг мотор освен боксера не съществува!!!
Comment
-
Първоначално публикувано от vankata_ll Покажи съобщениеИ моята остана така, след едно "напъване" на празната ми глава, миналата зима. Пръсках вътре с разни смазки. Мога да я върна, но при следващото вкарване на ключа е пак същото. Предполагам нещо се счупи вътре и няма оправяне.Brera 2.4 JTD 20v, 147 1.6 16v Ex, GT 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 8v JTD Ex, 145 1.6 Boxer Ex
За ортодоксалните “Алфисти” друг мотор освен боксера не съществува!!!
Comment
-
Първоначално публикувано от zaryto Покажи съобщениеКак се сваля патрона да го разглобя?Сигурно има пружинка която да връща ламарината.166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer
Comment
-
Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщениеТрябва да разкачиш кората, след това пластмасовото лостче, което предава движението към бравата. Самият патрон се държи с пружинна стоманена пластина - издърпваш я настрани. Само не помня дали не трябваше да се завърти нанякъде ключа за да може да излезе патрона.точка
Comment
-
Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщениеТрябва да разкачиш кората, след това пластмасовото лостче, което предава движението към бравата. Самият патрон се държи с пружинна стоманена пластина - издърпваш я настрани. Само не помня дали не трябваше да се завърти нанякъде ключа за да може да излезе патрона.Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщениемисля че направо излизаше. то на тенекията и на патрона има едни чопове. проблема е че и да се извади, мисля че нямаше достъп до въпросната пластина. освен това патрона има един пластмасов кожух който е много важен, но и много лесно се чупи.Brera 2.4 JTD 20v, 147 1.6 16v Ex, GT 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 8v JTD Ex, 145 1.6 Boxer Ex
За ортодоксалните “Алфисти” друг мотор освен боксера не съществува!!!
Comment
-
Колеги помагайте. Прецаках си имобилайзера, постоянно свети ключа и немога да запаля. Неиска да го разпознае, пробвах с мастер ключа и с него нетстава. Закарах я е сервиз и вече трети ден не може и там момчето да я запали.Казва че в началото разпознава ключа и като завърти да запали
и пак светва и не иска. Проблема дойде от това,че от студеното ми се развали оборотомера и неиска да отчита оборотите, и стрелката си стоеше на едно място. И аз реших, че може да е изгорял някой бушон на таблото и сътветно почнах да ги проверявам всичките, но те баха здрави. Само че допуснах грешка, че ключа го бях оставил в контакта и като се опитах да я запаля не можах, светна ключето с надпис коде на таблото и неще. Моля ако някои има идея, как да си я направя да сподели, че ма е яд да виси в сервиза и нищо немогат да я направят.Last edited by junior; d.m.y г., 19:15.sigpicAlfa Romeo 145 Junior 1.4 TS 103hp
Comment
-
Първоначално публикувано от junior Покажи съобщениеКолеги помагайте. Прецаках си имобилайзера, постоянно свети ключа и немога да запаля. Неиска да го разпознае, пробвах с мастер ключа и с него нетстава. Закарах я е сервиз и вече трети ден неемойе и там момчето да я запали.Казва че в началото разпознава ключа и като завърти да запали
и пак светва и неиска. Проблема доиде от това,че от студеното ми се развали оборотомера и неиска даотчите оборотите и стрелката си стоеше на едно място. И аз реших, че може да е изгорял някои бушон на таблото и сътветно почнах да ги проверявам всичките, но те баха здрави. Само че допуснах грешка, че ключа го бях оставил в контакта и като се опитах да я запаля не можах, светна ключето с надпис коде на таблото и неще. Моля ако някои има идея как да си я направя да сподели, че ма е яд да виси в сервиза и нищо немогат да я направят.Alfa Romeo 146 Junior EX/Alfa Romeo 146 Ti EX /Alfa Romeo 156 GTA EX/Alfa Romeo 147 GTA wannabe
Comment
Comment